ارائه خدمات شایسته زمینه ساز مشارکت حداکثری 

فرماندار شهرستان بوئین زهرا از مدیران خواست با ارائه خدمات شایسته برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

ادیب رامندی فرماندار بوئین زهرا در جلسه شورای اداری شهرستان بوئین زهرا ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع، به نقش مدیران در افزایش نشاط اجتماعی، امیدآفرینی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اشاره کردند.

وی در ادامه بر لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و افتتاح آن‌ها در ایام دهه مبارک فجر تاکید کردند.

ادیب رامندی گفت: با توجه به ترفند‌های دشمن در ناامید کردن مردم، جهاد تبیین و بیان خدمات ارزشمند دولت را یکی دیگر از راهکار‌های امید آفرینی دانست.

وی بیان کرد: برگزاری انتخابات سالم، سبب ارتقا اعتماد و دلبستگی مردم به نظام و رهبری می‌شود و همه افرادی که متولی برگزاری انتخابات هستند موظفند با رعایت بی‌طرفی و عدم جانبداری از نامزدها، سلامت انتخابات را تضمین کنند.

فرماندار بوئین زهرا با اشاره به نقش دولت سیزدهم در توسعه همه جانبه شهرستان و نقش آن در زندگی روزمره مردم گفت: در ایام پیش رو کلنگ چندین طرح بزرگ بر زمین زده می شود و استقرار شرکت تولیدی کاشی و سرامیک ایفا با اشتغال ۲ هزار نفری بخش مرکزی، شهرک برق خورشیدی هزار هکتاری شال، شهرک کیف و کفش دانسفهان، افتتاح گمرک شهرک چرمسازی، افتتاح درمانگاه شبانه روزی ارداق، زیرگذر آراسنج و محور متصل به آن، افتتاح کتابخانه سگزآباد و آبگیری سدبالاخانلو، گوشه‌ای از خدمات دولت سیزدهم است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.